Dacă ţi-aş spune că te iubesc, ar trebui să te omor (Fetele Gallagher #1) – Ally Carter

daca-ti-as-spune-ca-te-iubesc-ar-trebui-sa-te-omor-fetele-gallagher-vol1

Titlu: Dacă ţi-aş spune că te iubesc, ar trebui să te omor

Titlu original: I’d Tell You I Love You, But Then I’d Have to Kill You

Autor: Ally Carter

Editura: Leda

Anul apariţiei: 2012

Nr. pagini: 254

Descriere:

Cammie Morgan este elevă la Colegiul Gallagher pentru Tinere Excepţionale, o şcoală de fete tipică – evident, tipică doar dacă la orice şcoală s-ar preda arte marţiale avansate la ora de Educaţie fizică, cunoştinţe despre cele mai noi arme ale războiului chimic la orele de Ştiinţe, iar elevele ar primi distincţii pentru spargerea codurilor CIA la orele de Informatică.

Deşi pretinde că este o şcoală pentru genii, Colegiul Gallagher este de fapt o şcoală pentru… spioane!

Iar Cammie, chiar dacă vorbeşte fluent paisprezece limbi străine şi este capabilă să omoare pe cineva în şapte feluri diferite cu mâinile goale, habar n-are ce să facă atunci când întâlneşte un băiat obişnuit, care crede că şi ea este o fată obişnuită.

Sigur, Cammie poate să-i asculte convorbirile telefonice, să se infiltreze în calculatorul lui ca un hacker sau sa-l urmărească prin oraş cu iscusinţa unui adevărat James Bond. Dar va reuşi oare să se descurce într-o relaţie cu o persoană care nu trebuie să afle niciodată adevărul despre ea?

Părerea mea:

Am avut ceva aşteptări de la cartea asta dar nu m-a impresionat cu nimic şi nu m-a dat peste cap, în cea mai mare parte chiar m-a plictisit iar unele lucruri mi s-au părut cam stupide, asta probabil pentru că este o serie tipică pentru adolescenţi. O să citesc totuşi şi următoarele volume, pentru că nu pot spune că a fost într-atât de rea încât nu merită citită, ci doar că nu s-a remarcat cu nimic deosebit.

A fost însă şi un lucru care mi-a plăcut şi anume umorul şi stilul autoarei de a nara. Ca personaje, mi-au plăcut Bex, Macey, Josh şi domnul Solomon. Mi-a plăcut şi Cammie, a carei viaţă nu era deloc roz din cauza lipsei tatălui ei şi a problemelor pe care viaţa de spion le implică. Ce am apreciat la acestă carte este prietenia strânsă dintre fete şi faptul că riscau atât de mult una pentru cealaltă, ajutându-se întodeauna.

Nota: 2,5/5

2 gânduri despre &8222;Dacă ţi-aş spune că te iubesc, ar trebui să te omor (Fetele Gallagher #1) – Ally Carter&8221;

    • Primul volum nu e deloc spectaculos, dar le-am citit pe toate si chiar mi-au placut in mare. Nu am apucat sa fac si recenzii pentru volumele 3 si 4, dar acum pot sa ti le recomand si eu, chiar sunt bune! Volumul 4 cel putin a fost de-a dreptul wow, nu ma asteptam. 🙂

Lasă un comentariu