Cum să nu te laşi dus de nas de o fată… sub acoperire (Fetele Gallagher #3) – Ally Carter

fetele gallagher 3

Titlu: Cum să nu te laşi dus de nas de o fată… sub acoperire

Titlu original: Don’t Judge a Girl by Her Cover

Autor: Ally Carter

Editura: Leda

Anul apariţiei: 2012

Nr. pagini: 240

 Descriere:

Cammie Morgan, care o vizitează pe colega ei de cameră Macey la Boston, e convinsă că o aşteaptă un sfârşit interesant al vacanţei de vară. În definitiv, e acolo ca să asiste la nominalizarea tatălui lui Macey la vicepreşedinţia Statelor Unite. Dar când eşti elevă la cea mai bună şcoală din lume (pentru spioane), cuvintele „interesant” şi „periculos” nu sunt foarte diferite. Fetele se găsesc dintr-odată implicate într-un complot, o răpire spectaculoasă, şi doar talentele lor de spioane le pot salva.

Curând, Cammie formează alături de Bex şi Liz echipa personală de securitate a lui Macey în turneul de campanie şi încearcă să răspundă la întrebările: Cine e pe urmele lui Macey? Şi cum pot Fetele Gallagher să îi asigure prietenei lor protecţia? În fiecare clipă, tinerele trebuie să-şi folosească pregătirea de spioane, căci miza devine tot mai mare, iar Cammie se apropie din ce în ce mai mult de groaznicul adevăr…

Părerea mea:

Deja este un lucru clar: seria asta îmi place foarte mult! Chiar dacă primul volum m-a dezamăgit într-o oarecare măsură, Fetele Gallgher au început să îmi placă din ce în ce mai mult cu fiecare volum citit. Şi de această dată misterul care se învârte în jurul lui Zach m-a ţinut în suspans iar prietenia strânsă dintre fete şi faptul că se ajutau indiferent de riscuri m-a surprins din nou.  O altă surpriză pentru mine a reprezentat-o Macey şi Preston, cărora nu le-aş fi dat la început nicio şansă.

Îmi place că spre deosebire de primul volum, acesta are un ritm mai alert, are mai multă acţiune, iar scenele cu Zach sunt preferatele mele. Finalul mi s-a părut extraordinar iar situaţia s-a schimbat dramatic într-un mod în care nici nu mă aşteptam.

Nota: 4/5

10 gânduri despre &8222;Cum să nu te laşi dus de nas de o fată… sub acoperire (Fetele Gallagher #3) – Ally Carter&8221;

  1. Urmeaza sa citesc si eu cartea cartea, momentan incerc sa termin Tradarea de P.C.Cast… IN fine, din recenzia ta vad ca seria merge din ce in ce mai bine:)

      • Rar mi se intampla sa dau peste astfel de serii, mai mult dau peste serii care se prostesc(ca sa zic asa) de la un volum la altul…
        Te-ai apucat si de al patrulea volum?

        • Da, am si terminat-o. Maine cred ca fac si recenzia. Volumul 4 a fost cel mai tare dintre toate, mi-a placut la nebunie! Cand am citit primul volum nici nu ma gandeam ca imi va placea seria asta atat de mult, dar acum chiar sunt surprinsa de cum au evoluat lucrurile in bine; cel putin asta e parerea mea.🙂

        • Mi-a placut primul volum, dar intr-o anumita masura,al doilea m-a incantat cu prezenta lui Zach si acum urmeaza sa citesc al treilea volum, defapt am citit putin din el, dar l-am lasat deoparte pentru ca eram in timpul scolii…pff. In fine sper sa le termin vacanta asta si sper sa apara mai repede al cincilea volum si la noi:)

        • Sigur iti vor placea urmatoarele volume, vei avea parte de multe surprize!😀 Volumul 5 il astept si eu, dar cine stie cand va aparea si la noi.😦

  2. hm…pare interesanta, desi eu m-am impotmolit undeva la primul volum si nu pentru ca nu mi-a placut cartea, ci pentru ca eram in timpul scolii, apoi am uitat de ea, dar cred ca dupa ce voi lectura daca as ramane si cartea pierduta a vrajitoarelor, cred ca asta e titlul, voi reusi si eu sa termin, acum in vacanta seria, deoarece acestea sunt subtirele si se citesc cu usurinta .

Lasă un răspuns

