Doar cei buni spionează de tineri (Fetele Gallagher #4) – Ally Carter

doar-cei-buni-spioneaza-de-tineri-fetele-gallagher-vol-4

Titlu: Doar cei buni spionează de tineri

Titlu original: Only the Good Spy Young

Autor: Ally Carter

Editura: Leda

Anul apariţiei: 2012

Nr. pagini: 240

 Descriere:

Cammie  Morgan a fost nevoită să se confrunte cu Cercul Cavan, o organizaţie teroristă malefică, al cărei scop principal este răpirea ei. Acum, primejdiile o pândesc la tot pasul, şi nici măcar abilităţile ei de… „Cameleon” nu îi mai sunt de prea mare ajutor! Când este despărţită de prietenii ei în Londra şi luată ostatică de un fost profesor care se dovedeşte a fi agent dublu, şi când primeşte mesajul criptic „Urmează porumbeii”, Cammie îşi dă seama că nu se mai poate încrede în nimeni. Dar de ce o vrea Cercul? Şi poate ea totuşi să aibă o relaţie cu dublul agent super-sexy Zach?

În acest al patrulea episod al seriei de succes Fetele Gallagher, devenită bestseller New York Times, cele patru îndrăgite eroine sunt obligate să spargă servere, să spioneze, să fure şi să mintă în drumul lor spre adevăr, căutând răspunsuri şi dându-şi seama că, de fapt, cheia viitorului lui Cammie s-ar putea să fie adânc îngropată în trecut…

Părerea mea:

Întreg volumul 4 a fost o acţiune continuă ce a început în forţă chiar de la primele pagini. Vestea că domnul Solomon era agent dublu m-a şocat de-a dreptul, mă aşteptam la orice dar nu la asta. Ceea ce m-a mai dat peste cap la fel de mult a fost şi momentul în care am aflat cine este mama lui Zach.

Călătoria la Institutul Blackthorne pentru Băieţi, pătrunderea fetelor în Subnivelul Doi, sosirea noului profesor de Operaţiuni sub Acoperire şi restul surprizelor din acest volum l-au transformat, după părerea mea, în cel mai bun de până acum. Am aflat în sfarşit mai multe despre Zach şi despre şcoala lui, despre tatăl lui Cammie, despre Joe Solomon şi despre prietenia dintre cei doi. Mai sunt însă multe întrebări fără răspuns şi aştept cu mare nerăbdare să apară următorul volum şi la noi.

De această dată mi-a plăcut şi mai mult de mama lui Cammie care a fost de partea lor şi a sărit în apărarea domnului Solomon. În cele din urmă am fost surprinsă de agentul Townsend, care până atunci nu făcuse altceva decât să mă calce pe nervi. Decizia lui Cammie din final a fost neaşteptată, dar de înteles după tot ceea ce s-a întâmplat. În mod sigur acest volum este preferatul meu dintre cele citite până acum!

Nota: 5/5

8 gânduri despre &8222;Doar cei buni spionează de tineri (Fetele Gallagher #4) – Ally Carter&8221;

    • Si eu sunt foarte curioasa. Dar mai sunt multe lucruri de aflat, ce s-a intamplat cu tatal lui Cammie, ce vrea Cercul de la Cammie, ce se va intampla cu ea si cu Zach, cu domnul Solomon…

Lasă un răspuns

