Micuţele mincinoase (Micuţele mincinoase #1) – Sara Shepard

micutele-mincinoase-volumul-1

Titlu: Micuţele mincinoase

Titlu original: Pretty Little Liars

Autor: Sara Shepard

Editura: Leda

Anul apariţiei: 2011

Nr. pagini: 320

 

Descriere:

TOATĂ LUMEA ARE CEVA DE ASCUNS: DAR MAI ALES

SPENCER, ARIA, EMILY ŞI HANNA

Spencer râvneşte la iubitul surorii ei. Aria are fantezii erotice cu profesorul său de engleză. Emily s-a îndrăgostit de noua ei colegă de şcoală. Iar Hanna apelează la soluţii dezgustătoare ca să-şi menţină frumuseţea. Dar, de când prietena lor Alison a dispărut, ele trebuie să păstreze un secret mult mai important.

De unde ştiu eu? Uite că eu ştiu totul despre fetele rele care au fost cândva, fetele obraznice care sunt acum şi secretele întunecate pe care trebuie să le păstreze. Şi… ia ghiciţi ce voi face? Vă voi spune tot ce ştiu…

Părerea mea:

Aria, Spencer, Emily, Hanna şi Alison erau cele mai bune prietene iar secretele lor erau cele care le ţineau împreună, dar asta însă până când Ali a dispărut fără urmă la sfârşitul clasei a 7-a. Cele patru fete s-au distanţat de atunci, iar până în clasa a 11-a acestea au devenit practic nişte stăine. Vieţile lor au fost date însă peste cap de apariţia lui A, o persoană care a început să le hărţuiască prin mesaje anonime în legătură cu secrete pentru care fetele ar fi dat orice ca acestea să rămână îngropate.

Am început să mă uit acum ceva timp la serial, aşa că nu am putut rata nici cărţile. Cu excepţia câtorva lucruri, cele două se aseamănă foarte bine.

Oricum, fetele din carte par mai „rele” decât cele din serial, pentru că în serial secretele lor sunt făcute să pară mai puţin grave decât sunt de fapt. Să ai o relaţie cu unul din profesorii tăi, să îi furi surorii tale iubitul, să îţi înşeli prietenul cu o fată sau să furi din magazine, să te îmbeţi şi să îi distrugi maşina tatălui iubitului tău mi se par nişte lucruri inacceptabile, şi abia când am citit cartea am fost complet conştientă de asta.

Nota: 4/5

2 gânduri despre &8222;Micuţele mincinoase (Micuţele mincinoase #1) – Sara Shepard&8221;

Lasă un răspuns

