Perfect (Micuţele mincinoase #3) – Sara Shepard

perfect-micutele-mincinoase-vol-3

Titlu: Perfect

Titlu original: Perfect

Editura: Leda

Autor: Sara Shepard

Anul apariţiei: 2011

Nr. pagini: 352

Descriere:

ÎN ROSEWOOD, PENNSYLVANIA, PATRU FETE APARENT PERFECTE NU SUNT NICI PE DEPARTE ATÂT DE PERFECTE PE CÂT PAR…

Aria nu-i poate rezista fostului iubit. Hanna e la un pas de a-şi pierde cea mai bună prietenă. Emily e înspăimântată de un simplu sărut. Iar Spencer nu se poate abţine să nu pună mâna pe orice aparţine surorii ei. Norocul meu! Le cunosc pe aceste micuţe mincinoase mai bine decât se cunosc ele însele. Dar mi-e greu să păstrez toate secretele lor doar pentru mine. Aşa că ar fi bine să facă numai ce le spun eu… căci altfel

Părerea mea:

Mulţi spun că seriile devin în general mai proaste de la un volum la altul, dar nu ştiu cum se face că eu dau numai de serii care devin tot mai bune; sau poate ca asta este doar părerea mea. Din nou, şi volumul acesta mi s-a părut intrigant, captivant şi neaşteptat. Am observat că A a prins mai mult curaj şi nu a ezitat să dea secretele fetelor în vileag, ba chiar mai mult decât atât.

Până acum îmi plăcea de Sean pentru că părea totuşi diferit faţă de ceilalţi băieţi din Rosewood şi înteleg că nu s-a aflat nici el într-o situaţie tocmai plăcută, dar cred că a acţionat prea aspru în momentul în care a aflat despre Aria şi Ezra. Ceea ce s-a întâmplat cu Spencer în volumul ăsta a fost ca un şoc pentru mine şi parcă nici acum nu îmi vine să cred. Apariţia lui Lucas chiar m-a bucurat, fiind un personaj drag mie şi în serial. Hanna chiar avea nevoie de o persoană alături după toate lucrurile pe care le-a păţit în ultima vreme şi sunt tare curioasă cum vor evolua lucrurile în volumul 4.

Nota:4/5

Lasă un răspuns

