Anna şi sărutul franţuzesc (Anna şi sărutul franţuzesc #1) – Stephanie Perkins

anna-si-sarutul-frantuzesc

Titlu: Anna şi sărutul franţuzesc

Titlu original: Anna and the French Kiss

Editura: Epica

Autor: Stephanie Perkins

Anul apariţiei: 2013

Nr. pagini: 368

Descriere:

Anna abia aşteaptă ultimul an de liceu în Atlanta, unde are o slujbă grozavă, o prietenă credincioasă şi un băiat de care-i place şi e pe cale de-a se îndrăgosti. Se înţelege de ce este mai puţin decât încântată când e expediată la un internat al unei şcoli private din Paris – asta până-l întâlneşte pe Étienne St. Clair. Inteligent, cuceritor, frumos, Étienne le are pe toate… inclusiv o relaţie serioasă cu o fată. Dar, în Oraşul Luminilor, dorinţele obişnuiesc să se îndeplinească. Oare un an de apropiere cât pe-aci să devină realitate romantică va sfârşi cu mult aşteptatul sărut franţuzesc? Stephanie Perkins ţine tensiunea romantică şi atracţia la intensitate maximă, într-un roman care cu siguranţă o să topească inimi.

Părerea mea:

Anna şi sărutul franţuzesc este cartea perfectă pentru mine, mi-a plăcut totul la ea: personajele, acţiunea şi locul în care s-a desfăşurat; mai ales locul! Autoarea a descris aşa frumos Parisul încât m-am hotărât să îl vizitez de îndată ce voi avea posibilitatea. Mi-au plăcut personajele atât de frumos construite, prietenia frumoasă dintre St. Clair, Josh, Rashmi, Meredith şi nou-venita Anna, pe care grupul a acceptat-o cu uşurinţă, făcând-o să uite de faptul că era la mii de kilometrii distanţă de familia ei.

Poveştile de acest gen mă atrag foarte tare, iar Anna şi Étienne, pentru mine, au îndeplinit toate criteriile pentru a forma un cuplu perfect. Atracţia dintre cei doi era foarte evidentă de la început şi am întâlnit o mulţime de momente care nu au avut cum să nu mă sensibilizeze.

St. Clair este pentru mine genul băiatului perfect, având toate calităţile pe care o fată le caută, iar din acest motiv mai toate fetele erau înnebunite după el. Bineînţeles că nici Anna nu a putut rezista farmecului acestuia, dar datorită faptului că Étienne avea o relaţie serioasă cu o altă fată, între cei doi nu putea exista altceva decăt o bună prietenie. Anna a încercat pe cât posibil să îşi reprime sentimentele dar lucrurile nu rămân întodeauna aşa cum îţi plănuieşti.

Nota:4.5/5

7 gânduri despre &8222;Anna şi sărutul franţuzesc (Anna şi sărutul franţuzesc #1) – Stephanie Perkins&8221;

  1. Ravnesc de ceva timp la aceasta carte, insa mereu cand am ocazia sa imi cumpar ceva apare alta carte. Vreau neaparat ca urmatoarele mele achizitii sa constea in Nymphette_dark99 si Mare Tranquillitatis (sper ca am scris corect), insa apoi, incet-incet, vreau sa fac rost de cartile editurii Epica si o sa pun manute si pe asta. Eu am mai citit recenzii negative, ma bucur ca tie ti-a placut!😀

Lasă un răspuns

