Ritualul (Cercul Secret #1) – L.J. Smith

cercul-secret-ritualul

Titlu: Ritualul

Titlu original: The Initiation

Editura: CORINTeens

Autor: L.J. Smith

Anul apariţiei: 2011

Nr. pagini: 288

Descriere:

PUTEREA CERCULUI A ADEMENIT-O ACASĂ…

Forţată să se mute din însorita Californie în mohorâtul orăşel New Salem, Cassie tânjeşte la început după vechea ei viaţă. Cu timpul, se simte ciudat de legată de un grup de adolescenţi care fac legea în şcoala ei. Iniţiată în sabatul vrăjitoarelor, care stăpâneşte acolo de secole, este atrasă în Cercul secret şi are parte de o aventură năucitoare şi terifiantă. Dar atunci când se îndrăgosteşte de misteriosul Adam, Cassie are de făcut o alegere dificilă: să folosească sau nu forţele întunecate pentru a-şi atinge scopul? O singură mişcare greşită ar putea însemna sfârşitul!

O fascinantă poveste despre iubire, mistere întunecate şi puteri supranaturale de la autoarea seriei de bestselleruri Jurnalele Vampirilor

L.J. SMITH

Părerea mea:

Şi de această dată m-am apucat de serie după ce am văzut serialul. Mi-a părut foarte rău când am aflat că nu va fi continuat şi că sezonul 1 a fost primul şi ultimul, aşa că am decis să mă apuc de cărţi, în speranţa că astfel voi reuşi să aflu ceea ce serialul a lăsat în aer. Cărţile însă sunt foarte diferite de serial, povestea este alta, dar asta nu e o problemă până la urmă deoarece am o presimţire că volumele următoare vor fi din ce în ce mai bune.

Cartea este una uşoară, dar captivantă încă de la început. Nu pot să zic că s-au întâmplat lucruri spectaculoase, unele au fost chiar previzibile, dar stilul autoarei cred că este cel care te face să-ţi doreşti să o continui. Personajele sunt bine individualizate, mai ales Faye si Diana, fiind foarte evident contrastul dintre cele două. Cassie cred că se află undeva la mijloc, încercând să facă bine, dar ceva din interiorul ei o îndeamnă spre partea întunecată.

Adam este un personaj foarte important în carte, deşi nu a apărut decât la începutul şi sfârşitul ei. Sunt destul de sigură că în volumele viitoare lucrurile vor sta altfel. Nick mi-a atras şi el atenţia, deşi nu a fost implicat prea mult în acţiunea acestui volum, şi sunt foarte curioasă cum va evolua  pe viitor.

Nota:3.5/5

Lasă un răspuns

