Furia (Jurnalele Vampirilor #3) – L.J.Smith

45457657

Titlu: Furia

Titlu original: The Fury

Editura: Leda

Autor: L.J.Smith

Anul apariţiei: 2010

Nr. pagini: 288

Descriere:

Elena a devenit vampir. Acum îi aparţine lui Damon şi lumii lui întunecate. Dar când în cele din urmă îşi aminteşte că adevărata ei iubire este Stefan, un duşman nou şi puternic apare în Fell’s Church… iar cei trei vor trebui să-şi unească forţele într-o bătălie mortală.

ELENA
Transformată, fata cu părul de aur a devenit ceea ce odinioară se temuse, dar şi dorise să devină.
STEFAN
Chinuit de pierderea Elenei, e hotărăt să pună capăt pentru totdeauna luptei cu fratele său – indiferent cu ce preţ.
DAMON
În sfârşit, Elena este a lui. Dar oare setea sa de răzbunare împotriva lui Stefan îi va otrăvi triumful?

Părerea mea:

De această dată am dat de o altă Elena, cea în ipostaza de vampir. Iniţial am fost puţin dezamăgită deoarece mi-a plăcut mai mult de ea ca om şi am crezut că atracţia ei pentru Damon va fi permanentă. Lucrurile au revenit însă la normal destul de repede, iar Elena şi-a amintit că Stefan este cel pe care îl iubeşte şi pe care şi-l doreşte alături. După ce Damon s-a dovedit a nu fi cel care a provocat accidentul care a dus la transformarea Elenei în vampir, cei trei ajung la concluzia că o forţă malefică ameninţă micuţul oraş Fell’s Church.

Am apreciat faptul că autoarea nu a renunţat la Stefan şi Elena, pentru că din punctul meu de vedere ei sunt cei care ar trebui să rămână împreună. Chiar dacă Damon reprezintă tipul băiatul rău, de care noi, fetele, suntem de obicei atrase, Stefan m-a cucerit de la început prin felul lui de a fi şi prin modul în care încearcă să îşi depăşească condiţia şi să scoată de fiecare dată ce are mai bun la suprafaţă. În cărţi am întâlnit o Elena mult mai hotărâtă decât cea din serial, care nu se joacă în permanenţă cu sentimentele celor doi fraţi, şi o latură întunecată a lui Damon mult mai accentuată. Volumul acesta mi-a dezvăluit lucruri surprinzătoare şi mi-a oferit un final cel puţin la fel de surprinzător.

Nota: 4/5

Lasă un răspuns

