Reacţie în lanţ (Chimie perfectă #3) – Simone Elkeles

reactie in lant

Titlu: Reacţie în lanţ

Titlu original: Chain Reaction

Autor: Simone Elkeles

Editura: Leda

Anul apariţiei: 2013

Nr. pagini: 384

Descriere:

Când există CHIMIE PERFECTĂ, se declanşează atracţia. Iar LEGILE ATRACŢIEI nu pot duce decât la… o REACŢIE ÎN LANŢ!

„Când Luis mi-a zâmbit şi am simţit fiorul atracţiei, am intrat în panică. Nu-mi permit să las garda jos, iar un tip ca Luis e la fel de periculos ca Marco. Îmi dau seama de asta după felul cum surâde. Arată destul de inocent, dar nu mă păcăleşte el pe mine. Poate pe alte fete, dar nu pe mine…”

Teoretic, Nikki are dreptate. Dar practic…

În viaţă, ea încearcă să se conducă după trei reguli: băieţii mint ca să-şi atingă scopurile, să nu te încrezi într-un băiat care îţi spune „te iubesc” şi să nu ieşi niciodată cu un tip din cartierul de sud al orăşelului Fairfield. Chiar dacă părinţii ei s-au născut în Mexic, Nikki, în calitate de fiică de doctor, are mai multe în comun cu vecinii săi din nordul oraşului decât cu colegii de şcoală din banda Latino Blood. Dar când îl cunoaşte pe Luis, este tentată să-şi încalce toate principiile.

„Sunt conştient că am în mine o anumită doză de nebunie – plăcerea de a înfrunta pericolele… simt adrenalina curgându-mi prin vene” – recunoaşte Luis. Pentru el, cea mai mare provocare cu care s-a confruntat vreodată este cum să o convingă pe Nikki să-i dea o şansă unui intrus din cartierul de sud, asta până să devină, la rândul său, ţinta noului lider al bandei Latino Blood.

Vor fi oare sentimentele sale pentru Nikki suficient de puternice pentru a-l opri să intre într-o lume întunecată şi brutală şi a trăi periculos tot restul vieţii? Acest ultim volum al seriei Chimie perfectă vă dezvăluie răspunsul la întrebare!

Părerea mea:

Aventurile celor trei fraţi Fuentes se încheie cu povestea lui Luis. Mezinul este un băiat cu capul pe umeri şi are planuri mari pentru viitor. Întoarcerea în oraşul natal îi reaminteşte însă de vechile legături ale familiei, iar viitorul lui este pus în pericol. Banda Latino Blood nu are de gând să renunţe fără să îşi încheie socotelile, iar capacitatea lui Luis de a spune nu este pusă în pericol de ceva din interiorul acestuia, care îl face să fie atras de pericol. Nikki este şi ea o fată cu capul pe umeri, care a trecut prin multe, şi a cărei impresie despre băieţi nu mai poate fi schimbată. Între cei doi se pare că există însă o atracţie, iar planurile fetei, de a se feri de băieţi precum Luis, sunt compromise.

Şi de această dată personajele mi-au intrat în suflet neobişnuit de repede, cei trei fraţi Fuentes fiind imposibil de displăcut. Cea care mi-a atras atenţia în mod deosebit a fost Nikki. Diferită de celelalte personaje feminine de până acum, aceasta s-a impus în faţa lui Luis. În spatele acestei fete puternice şi încrezătoare se află însă un trecut trist, care şi-a pus amprenta asupra ei. Nici de această dată fraţii mai mari nu au lipsit din poveste, intervenind în diferite momente şi permiţându-ne să mai aruncăm câte o privire în vieţile lor.

Asemeni celorlalte volume, povestea m-a captivat din prima clipă şi mi-a plăcut nespus de mult. Nu vreau să compar cele trei volume pentru că fiecare este special pentru mine. De personaje m-am ataşat în egală măsură şi cu greu aş putea face diferenţa între ele. Chimie perfectă este cea mai frumoasă serie romantică citită de mine până acum, şi cu siguranţă va rămâne mult timp de acum înainte.❤

Nota: 5/5

Lasă un răspuns

