Balul fetelor moarte (Vampirii din Morganville #2) – Rachel Caine

balul fetelor moarte

Titlu: Balul fetelor moarte

Titlu original: The Dead Girls’ Dance

Autor: Rachel Caine

Editura: Leda

Anul apariţiei: 2010

Nr. pagini: 384

Descriere:

Bine aţi venit în Morganville, Texas! Nu rămâneţi pe afară după ce se lasă întunericul…

Claire Danvers nu duce lipsă de provocări… cum ar fi viaţa printre creaturile nopţii. Partea bună este că are un straşnic vecin de cameră (care are obiceiul să dispară odată cu răsăritul soarelui) şi un nou iubit (care are talentul de a da veşnic de necazuri). Între timp, o frăţie îşi organizează anualul Bal al Fetelor Moarte şi – surpriză! – Claire şi prietena ei Eve, proscrisă ca şi ea, sunt invitate. Fetele se duc la petrecere, sperând să găsească acolo ajutorul de care au nevoie pentru salvarea lui Shane. Dar când află adevăratul motiv al invitaţiei, întregul iad se dezlănţuie, fiindcă de data aceasta viii şi morţii deopotrivă sunt gata să sfâşie cortina nopţii.

Părerea mea:

Acţiunea cărţii este reluată exact din puncul în care primul volum ne-a lăsat. Tatăl lui Shane reprezintă o reală ameninţare pentru cei patru prieteni, iar scopul acestuia de a-i ucide pe toţi vampirii din Morganville nu va face altceva decât să îi pună şi mai mult în pericol. Shane ajunge astfel să fie acuzat pe nedrept de o crimă, iar pedeapsa urmează a fi chiar moartea. Claire, Eve şi Michael nu lasă însă lucrurile aşa, şi fiecare încearcă să facă tot ce îi stă în putere pentru a-l proteja.

Acţiunea este într-adevăr mai alertă iar situaţiile mai surprinzătoare. Personajele iau decizii la care de multe ori nu m-aş fi aşteptat şi am fost uşor surpinsă de unele lucruri. Am citit cartea cu mai mult interes spre deosebire de primul volum, însă nu am reuşit să trec în totalitate peste stilul autoarei, care şi de această dată a cam lăsat de dorit. Ceea ce m-a bucurat a fost faptul că în acest volum Monica nu a mai fost lăsată nepedepsită pentru răutăţile ei, şi nu m-am putut abţine să nu mă bucur măcar puţin de suferinţa antipaticei fete. Acesta a fost şi singurul moment în care am fost de acord cu acţiunile tatălui lui Shane, personaj care de altfel nu este deloc pe placul meu.

Am încercat să trec cu vederea anumite aspecte care nici de această dată nu m-au satisfăcut, şi să privesc părţile bune. Acţiunea a fost mai vioaie, am aflat unele lucruri destul de interesante şi au fost dezvăluite mai multe informaţii cu privire la vampiri. Balul fetelor moarte este o carte uşurică, pe placut pasionaţilor de cărţi cu vampiri dar nu numai, care sunt în căutare de o poveste adolescentină şi cu un iz de pericol şi supranatural.

Nota: 3/5

Lasă un răspuns

