Fericirea începe azi (Beautiful #1) – Jamie McGuire

fericirea incepe azi

Titlu: Fericirea începe azi

Titlu original: Beautiful Disaster

Editura: Trei

Autor: Jamie McGuire

Anul apariţiei: 2013

Nr. pagini: 440

Descriere:

Iubirea adevărată scoate la iveală tot ce este mai bun în tine…

Abby Abernathy s-a hotărât să devină altcineva. Acum e o fată bună, nu bea şi nu vorbeşte urât, are haine cuminţi în şifonier. Crede că s-a distanţat suficient de lucrurile întunecate din trecutul ei, dar când ajunge la colegiu împreună cu prietena sa cea mai bună, dorinţa de un nou început este supusă provocărilor.

Travis Maddox, şiret, isteţ şi acoperit cu tatuaje, reprezintă tot ceea ce Abby vrea – şi trebuie – să evite. Travis îşi petrece nopţile câştigând bani din lupte, iar ziua e seducătorul numărul unu al campusului. Intrigat de rezistenţa lui Abby la farmecele sale, Travis o face să intre în viaţa lui printr-un pariu.

Părerea mea:

Având un trecut tumultuos, Abby nu doreşte decât să lase totul în urmă şi să ducă o viaţă liniştită. Colegiul i-l aduce însă în cale pe Travis Maddox, un băiat care îi aminteşte de vechea ei viaţă. Faptul că cei doi sunt atraşi unul de celălalt din prima clipă nu poate fi însă trecut cu vederea, şi chiar dacă iniţial Abby face tot posibilul să stea departe de băiatul „cel rău”, între aceştia se înfiripă o frumoasă prietenie, şi asta datorită unui pariu. Sentimentele lor devin tot mai profunde, iar viaţa liniştită a lui Abby mai agitată ca oricând. Iese la iveală faptul că Travis este un băiat destul de dificil, iar o relaţie cu el implică o mulţime de compromisuri. Trecutul lui Abby nu rămâne nici el îngropat, ci decide să iasă la suprafaţă şi să se amestece din nou în viaţa ei, şi aşa destul de complicată.

Fericirea începe azi este o poveste de dragoste foarte frumoasă, care descrie perfect o relaţie specifică acestei vârste, cu bune şi cu rele. Am remarcat stilul plăcut al autoarei încă de la început şi am fost atrasă imediat de poveste. Personajele sunt şi ele foarte uşor de îndrăgit, iar acţiunea, deşi nu foarte alertă, nu lasă loc de plictiseală. Am întâlnit multe pasaje care m-au fermecat , dar şi unele care au cam lăsat de dorit. Oricât de mult l-am plăcut pe Travis ca personaj, nu am putut să fiu de acord cu unele puncte de vedere ale acestuia. De multe ori a lăsat impresia de posesivitate excesivă, făcându-mă să mă opun multora din punctele lui de vedere. Personajul a compensat însă în privinţa majorităţii aspectelor, aşa că nu voi fi prea dură în ceea ce îl priveşte. Finalul nu a fost nici el tocmai pe gustul meu, găsind decizia lor puţin cam pripită şi bruscă.

În mare, cartea mi-a lăsat un gust plăcut, povestea a fost una pe placul meu, iar personajele mi s-au părut foarte carismatice. Lăsând deoparte aspectele mai puţin pozitive, care nu sunt tocmai numeroase, Fericirea începe azi este o carte încântătoare, cu o poveste romantică şi pasională, care te face să visezi.

Nota:4/5

7 gânduri despre &8222;Fericirea începe azi (Beautiful #1) – Jamie McGuire&8221;

Lasă un răspuns

